VoIP Centrale

Heeft u plannen om uw netwerk aan te passen of staat u voor een verhuizing? Neem dan u telefonie ook eens onder de loep. De kans is groot dat u uw vaste lasten voor telefonie omlaag kunt brengen en daar mee functionaliteit uit kan breiden.
Een VoIP implementatie van Internet en zo… gebeurt terwijl u nog gebruik maakt van uw ‘oude’ telefonie situatie. U hoeft dus geen gesprek te missen!

Internet en zo… is geen VoIP provider, wij implementeren VoIP in uw bedrijf en zullen u adviseren over de provider die de VoIP dienst aan u gaat leveren.
Geen enkel bedrijf is het zelfde, daarom zal elke keer weer een stukje maatwerk moeten worden geleverd.
Als u het informatie formulier invult en verstuurd, zullen we op korte termijn contact met u opnemen.
Houd er echter wel rekening mee dat de voordelen en mogelijkheden van een eigen telefooncentrale bijzonder uitgebreid zijn!

Heeft u een systeembeheerder in dienst? Wij werken met hem of haar samen!

Een overzicht van de mogelijkheden van de PBX:

  • Keuzemenu’s
    Breng de mensen die u bellen gelijk naar de juiste persoon of afdeling (kies 1 voor…)
  • VoiceMail en VoiceMail to Email
    Vergeet uw oude faxmachine en verstuur en ontvan uw faxen per E-mail!
    (bent u alsnog erg gehecht aan uw analoge faxmachine? Dan kunnen we deze alsnog intergreren in het VoIP netwerk)
  • Conference calls
    Bel met meerdere mensen tegelijkertijd
  • Conference room
    Maak uw eigen conference room waar uw klanten op in kunnen bellen
  • Blacklist / Intrusion Detection
    Bescherm uw centrale
  • Telefoonboek
    Maak een algemeen telefoonboek voor inkomende nummerherkenning
  • Follow Me
    Uw nummer volgd u, waar u ook bent. iedereen met een nummer op de centrale kan dit zelf aanpassen via een simele webpagina!
  • Nachtstanden
    Is uw bedrijf gesloten? Laat dat de bellers weten!
  • Antwoordapparaat
    Niet alleen het hoofdnummer van uw bedrijf heeft een voicemail maar iedereen met een nummer op de centrale! Een nieuw voicemail bericht wordt netjes afgeleverd via E-mail maar is ook af te luisteren via de telefoon.
  • Wachtrijen
    Laat bellers niet in het ongewisse, laat de centrale de beller weten wanner deze te woord word gestaan (er zijn nog 2 wachtenden voor u...)
  • Gespreksopnames
    Neem geprekken op voor juridische of training doeleinden.
  • Intercom
    Bereik iedereen in één keer via de intercom functie.
  • Call Parking
    Maak de slagboom of voordeur open via de telefoon.

    … nog veel meer